De kinderkerk van zondag en voor de komende weken is met Matthijs Vlaardingerbroek. Zie hiervoor de Facebook-pagina van Matthijs Vlaardingerbroek of zijn website www.creatiefkinderwerk.nl

Matthijs heeft een leuk en creatief kinderprogramma met filmpjes gemaakt, zowel voor zondagmorgen áls voor alle schooldagen.

Zo kan je thuis op zondag én doordeweeks met de kinderen bezig zijn met het geloof.

Misschien een idee om straks al even te kijken wat Matthijs allemaal aanbiedt. Je kan ook het programma van afgelopen zondagmorgen nog even samen met de kinderen bekijken. Dan ben je komende zondagmorgen er helemaal klaar voor.

Er zit bij het programma van afgelopen zondagmorgen ook een goocheltruc die wordt uitgelegd. Welk kind wil dat nu niet, goochelen?!