Het december/januari nummer van het interkerkelijke magazine Reveil is een KerstSpecial.
Hieronder een greep uit de inhoud:

The most wonderful time of the year

Kerstfeest is een mensenfeest, ‘the most wonderful time of the year’ . Het Bijbelse gehalte is discutabel, maar desondanks kan kerst ons extra bepalen bij de goedheid die God ons toonde in de komst van zijn Zoon. Kerst is een tijd van lofprijzing en dankbaarheid.

Sant’Egidio gaat de straat op.

Dat is de opdracht van de kerk, vindt de wereldwijde rooms-katholieke organisatie Sant’Egidio, Jezus deed dat ook. Sant’Egidio in Apeldoorn voedt de armen met brood en laaft hen desgewenst met het Evangelie. Diaken Ronald Dashorst vertelt er bevlogen over.

Over engelen zonder vleugels

Engelen hebben geen vleugels, serafijnen en cherubijnen wel, zegt theoloog Simon Kadijk. Engelen zien er eigenlijk uit als mensen. Maar vleugels of niet, in de kerstnacht vormen ze een hemels koor en brengen ze God lof. Daar mogen mensen een voorbeeld aan nemen.

Een magazine dat bij uitstek geschikt is om cadeau te doen en uit te delen in uw kerk, buurt en familie. Of om mee te geven als Kerstgroet, samen met uw eigen kerkblad.

Bestellen (vanaf 10 exemplaren) kan tot uiterlijk maandag 4 december.

Exemplaren kosten slechts 1,15  per stuk.

Ga naar: www.maandbladreveil.nl