Givt app

Onze gemeente maakt gebruikt van de Givt-app. Dat betekent dat het mogelijk is om met deze app mee te kunnen doen aan de collecte, wanneer je maar wilt. Of je nu in de kerkzaal zit of vanaf huis de dienst mee beleeft. Je downloadt de app, registreert je eenmalig en je bent klaar om met Givt mee te doen aan de collecte.
Op het moment van geven bepaal je de hoogte van je gift/giften. Je bent dus niet beperkt door wat je aan kleingeld hebt of het aantal collectebonnen dat je beschikbaar hebt. Verder heb je met een druk op de knop een overzicht van al je gedane giften in je mailbox, makkelijk voor het opvoeren van je giften bij de belastingaangifte. Ook kun je vanuit de Givt-app al zo’n 150 goede doelen steunen.
En ook niet onbelangrijk, je bent voor de ontvangende partij als gever anoniem.

Hoe werkt het?
Download de Givt-app (gratis) en registreer je en je bent klaar voor gebruik!
Wanneer je de app gaat gebruiken om te geven:

1. Open de app
  2. Je komt direct in het geefscherm. Hier geef je aan wat je wilt geven. Zijn er meerdere collectedoelen? Klik op +collecte toevoegen en geef aan wat je voor het 2e en eventueel het 3e doel wilt geven
  3. Kies hoe je wilt geven (dat kan op 4 manieren)
    • Geven via een collectemiddel (de collectezak, -schaal of -mand): beweeg je telefoon langs het collectemiddel en je kunt je telefoon weer opbergen
    • QR code: er opent een camerascherm, scan de QR-code en je kunt je telefoon weer opbergen
    • Lijst: kies de kerk uit de lijst, klik op de naam van de kerk (Gereformeerde Kerk Enter) en je kunt je telefoon weer opbergen
    • Locatie: kies voor geven op locatie en bevestig dat je aanwezig ben in de locatie die op je scherm verschijnt, en je kunt je telefoon weer opbergen.

De onderstaande video legt uit hoe de Givt-app werkt.