Al last van Kerststress?! Is al het eten klaar? Al iets leuks gevonden om aan te trekken? Zal het je lukken om met het hele gezin naar de kerk te gaan? Is het je gelukt om zonder ruzie te krijgen je ouders uit te leggen dat ze dit jaar niet welkom zijn?

Veel mensen kennen Kerststress, omdat er onder dat dunne laagje chroom van gezelligheid en huiselijkheid, heel wat spanning en Koude Oorlog schuil gaat. Hier een link om daar mee om te gaan https://sochicken.nl/geen-kerststress

En dan ontmoeten we woensdagmorgen Maria, die had pas Kerststress! En die stress begon al heel vroeg, negen maanden voor de eerste Kerst, toen een engel op bezoek kwam. Die engel vertelde haar dat ze zwanger zou worden, terwijl ze nog niet getrouwd was, zonder seks te hebben gehad…

Kerststress bij tienermoeder Maria met een buitenechtelijke zwangerschap en de belofte van de Messias, hoe loopt dat af?

Welkom woensdagmorgen in de kerk! Voor de kinderen van groep 1-8 is er kinderkerk, voor de allerkleinsten is er crèche in de kelder van Ons Centrum.

Tweede Kerstdag is het Kinderkerstfeest, ook daar is iedereen van harte welkom!

Meer informatie op www.gereformeerdekerkenter.nl