Vacature: Predikant (0,8 fte) – Gereformeerde Kerk in Enter

Bent u een gepassioneerde, verbindende predikant met een diepe toewijding aan God en Zijn  gemeenschap? Zo ja, dan zou u wel eens de perfecte aanvulling kunnen zijn op onze gemeente bij de Gereformeerde Kerk in Enter! We zijn op zoek naar een bezielde predikant die met zijn of haar geloof, warmte, inzicht en empathie ons geloof kan versterken en onze gemeenschap kan leiden en laten bloeien.

Over ons: De Gereformeerde Kerk in Enter is een hechte, dynamische gemeenschap die gedreven wordt door liefde, verbondenheid en een diepgeworteld geloof. We willen een baken van hoop en ondersteuning zijn voor onze leden en de bredere gemeenschap, en we zoeken nu een predikant die ons kan leiden, inspireren en samenbrengen.

Uw rol: Als predikant bij onze kerk bent u niet alleen een spirituele gids, maar ook een vertrouwenspersoon, een luisterend oor en een bruggenbouwer. U zult de kern vormen van onze gemeenschap en de kracht zijn die ons verbindt. Met uw oprechte interesse in mensen, uw vermogen om te luisteren en passie voor het Woord, zult u de harten van velen raken en levens veranderen.

Wat we zoeken:

• Een inspirerende spreker die het geloof en het Woord van God op een eigentijdse en toegankelijke manier kan overbrengen.
  • Een empathische leider die mensen samenbrengt en hen ondersteunt in hun spirituele geloofsreis.
  • Een vertrouwde raadgever die openstaat voor de behoeften van onze gemeenschap en haar diversiteit.
  • Een herder die affiniteit heeft met pastoraal werk en oog heeft voor alle leden in de gemeente.
  • Een teamspeler die samenwerkt met onze kerkenraad en overige vrijwilligers om onze missie te vervullen.

Wat we bieden:

• Een warme, gastvrije gemeenschap die klaar staat om u te verwelkomen en te ondersteunen.
  • Een boeiende en uitdagende rol waarin u uw gaven en passies kunt inzetten om het verschil te maken. Om de verbinding te zoeken waar dat nodig is.
  • De kans om deel uit te maken van een levendige gemeenschap die zich inzet voor dienstbaarheid en liefde.
  • Een jeugdwerker (0,2 fte) die ondersteunt bij het jeugdwerk en alles daaromheen.
  • Een contract met een omvang van minimaal 0,8 fte.

Interesse? Als deze nieuwe, uitdagende kans om deel uit te maken van onze gemeenschap u aanspreekt, neem dan contact op met de voorzitter van de beroepingscommissie. We kijken ernaar uit om van u te horen en samen met u verder te bouwen aan een stralende toekomst voor de Gereformeerde Kerk in Enter!

Contactpersoon: Ard-Jan Lubbers
Telefoonnummer: 0031622291660