Voortaan zijn de diensten ook live te volgen via www.kerkdienstgemist.nl

Hoe kunt u naar de diensten kijken? Door naar www.kerkdienstgemist.nl te gaan, en te zoeken op Gereformeerde kerk Enter.

Ook kunt u gebruik maken van een mobiele app die te downloaden is in de Playstore van Google of in de App Store voor iPhone en iPad.

U zult dan alle diensten terugvinden die binnen onze gemeente regulier worden gehouden. Ook de dienst van zondag 31 mei is hierop inmiddels terug te zien. Dus zowel ‘live’ op het moment van de dienst of terugkijken / luisteren op een later tijdstip.

Het bestaande systeem dat loopt via www.kerkomroep.nl blijft tot nader order ook nog actief.

De kerkradio blijft ook nog actief.

De diensten zullen ook live via YouTube te volgen zijn, al kan men door auteursrechtelijk beschermd materiaal hinder ondervinden dat sommige liederen worden geblokkeerd.