Kerkdiensten en bijeenkomsten/activiteiten tot en met 1 juni alleen online.Gezien de nieuwe maatregelen vanuit de overheid rondom het coronavirus zijn kerkdiensten van Gereformeerd Enter alleen online en activiteiten en bijeenkomsten zijn online of afgelast tot en met 1 juniWe proberen zoveel mogelijk de online diensten door te laten gaan.Voor een alternatief van de kinderkerk verwijzen we naar Matthijs Vlaardingerbroek (www.creatiefkinderwerk.nl)De predikant, uw wijkouderling en wijkmedewerker blijven telefonisch beschikbaar voor een luisterend oor. Als u praktische hulp nodig bent of kan bieden kunt u zich melden bij de wijkdiaken.En voor nu, houd ook oog voor elkaar!Wees op een verstandige manier zorgzaam voor elkaar en anderen. Laten we blijven bidden voor de kwetsbaren en de ouderen. En onze regering om wijsheid en inzicht. God liefhebben én onze naaste blijft onze grootste opdracht.