Zo langzamerhand is het traditie geworden dat we aan het eind van het jaar kijken hoe de papierinzameling verlopen is.

We mogen terugkijken op een goed jaar wat de hoeveelheid betreft, ruim 600 ton. Daar zijn we zeer blij mee, dat alle inwoners van Enter ons zo goed kunnen vinden aan de Vonderweg.

Wat de financiële zijde betreft halen we de hoge inkomsten niet meer. De papierprijs is echt gedaald. We zijn aan het eind gekomen van ons contractjaar, waarin we nog een redelijke garantieprijs hadden. Met ingang van 1 januari 2020 hebben we nieuw vijfjarig contract, maar beduidend lagere garantieprijs.

We gaan met frisse moed verder, want ook met de nieuwe opbrengsten zijn we blij. Ook de papierinzameling is een goede bijdrage aan goed omgaan met het milieu.

De bijdragen aan diverse groepen in Enter zijn ook dit jaar weer toegekend door Kerkrentmeesters van de Gereformeerde kerk Enter, te weten:

St. Enters Erfgoed, bijdrage voor een huif op de mobile klompenmakers aanhanger         € 350.00

Themakoor een bijdrage voor het komende kerstconcert                                                       € 250.00

Bewoners Anthoniushof voor activiteiten                                                                                    € 250.00

Het koor “His Masters Voices”                                                                                                        € 250.00

Wiebe en Margret Oosterveen gaan samen met de ouders van Wiebe

De Col du Galabier  ( 2.646 m en 34 km lang ) beklimmen om meer onderzoek naar      hersentumoren mogelijk te maken. Wiebe en zijn vader per fiets en Margret en               schoonmoeder te voet.                                                                                                                      € 750.00

Zo kunnen wij hen weer blij maken en steunen bij hun missie.

Enter 16-12-2019