De kerstfeestcommissie is een ondersteunende commissie in Kersttijd. Vanuit jarenlange traditie is zij gericht op het verzorgen van de traktatie en het cadeautje voor de kinderen tijdens het Kinderkerstfeest op Tweede Kerstdag. (De inhoud wordt verzorgd wordt door de groepen van de Kindernevendienst) De commissie regelt ook de versiering van de kerk in Advent /Kersttijd. Om dit alles te bekostigen wordt door de leden van de commissie een kleine bijdrage gevraagd aan alle leden van de kerk. Alle kinderen tot einde basisschoolleeftijd (van binnen en buiten de gemeente) die aanwezig zullen zijn op het Kinderkerstfeest komen in aanmerking voor de traktatie en het cadeautje. De kinderen worden geinventariseerd tijdens het ophalen van de giften bij de kerkleden. Op deze manier hopen we een bijdrage te leveren aan de sfeer in de kerk in Kersttijd en de kinderen bij onze kerk te betrekken.