« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Follow me dienst

20 oktober, 2019 om 19:00

Follow-Me-dienst – zondagavond 20 oktober

Iedere maandag- en dinsdagavond komen 60 jongeren in Ons Centrum bij elkaar voor Follow Me-mentorcatechisatie. Na een centrale inleiding spreken de jongeren in mentorgroepjes samen met de mentor door over het onderwerp van die avond. Omdat tijdens deze bijeenkomsten erg mooie gesprekken plaats vinden over de belangrijke christelijke thema’s willen we hier 1x in de 3 à 4 weken een avonddienst aan wijden en deze thema’s terug laten komen. De afgelopen tijd hebben we de volgende onderwerpen besproken.
Les 1 – Wie ben ik? Gods eigendom!
Les 2 – Wat is geloven? Weten, Ervaren, Gehoorzamen
Les 3 – Wie is God? God is Liefde
Les 4 – Welke God? Drie in Een : Vader, Zoon en Geest.
Allemaal vragen die we ons als ouderen en jongeren stellen, en antwoorden waar we onze gedachten bij hebben. De gesprekken en de uitkomsten van deze gesprekken zijn een prachtige inspiratiebron voor deze kerkdienst.
We willen iedereen, maar dan ook echt iedereen, van harte uitnodigen om te horen waar onze jeugd wekelijks over nadenkt, en wat ook ons als ouderen en mentoren tot nadenken stemt. God zegent ons iedere week met 60 jongeren die we graag samen ontvangen in onze kerk. Laten we deze zegen aan hen meegeven en hier onderdeel van zijn.

We weten dat binnen de Hervormde Gemeente dezelfde onderwerpen en lesstof wordt behandeld dus ook jullie zijn van harte welkom

Welkom op zondagavond 20 oktober 2019 om 19:00 uur in de eerste “Follow-Me-dienst”

Datum:
20 oktober, 2019