Van 17 januari t/m 24 januari vieren we in Enter de week van gebed voor eenheid. Het thema dit jaar is “blijf in Mijn liefde en je zult veel vruchten dragen” uit Johannes 15 vers 5-9
De bijeenkomsten worden georganiseerd door de Christenen uit Enter, en worden gehouden in het gebouw van de Gereformeerde kerk aan de Rijssenseweg 13 in Enter. Voor deze bijeenkomsten hanteren we de richtlijnen van het RIVM wat betreft COVID-19.

De bijeenkomsten op zondag 17 en 24 januari beginnen om 12:30 uur, de bijeenkomsten van maandag tot en met zaterdag beginnen om 19:30 uur. De inleiding en invulling van de bijeenkomsten worden verzorgd door de verschillende kerkgemeenschappen uit Enter.
In de kerk blijven we op de plek zitten om in gebed te gaan, we gaan dus niet in groepen bij elkaar zitten.

De bijeenkomsten zijn live te volgen via YouTube, kerkdienstgemist.nl en kerkomroep.nl, zodat u ook thuis mee kunt vieren en bidden. Mocht u een voorbereidingsboekje willen ontvangen zodat u het programma van deze week mee kunt lezen stuur dan een mail naar weekvangebedenter@gmail.com
Op deze link vind u de livestream van de bijeenkomsten https://www.youtube.com/channel/UC7FyMcb2iW666DEe41RGo_Q

Naast de bijeenkomsten is er de mogelijkheid tot een gebedswandeling door Enter op hetzelfde tijdstip als de fysieke bijeenkomst. Meld u hiervoor aan de Rijssenseweg 13 op het tijdstip van de bijeenkomst.

Naast de bijeenkomsten hebben we in Enter ook een 24 uur gebedsruimte, deze ruimte is de hele week open voor gebed. 7 dagen lang, 24 uur per dag. In deze ruimte hebben we verschillende plekken van gebed ingericht.
Deze ruimte is per uur te boeken, dat betekent dat u een heel uur lang tijd voor God en uzelf apart kunt zetten. Per uur is er 1 persoon aanwezig, of 2 wanneer u uit hetzelfde huishouden komt.
De ruimte kunt u reserveren via deze link https://www.24-7prayer.com/signup/18ce77/
Heeft u vragen of opmerkingen? We zijn te bereiken per email op weekvangebedenter@gmail.com

Met bijzonder goede groet en zegen,

Organisatie week van gebed voor eenheid Enter en omstreken.