De Gereformeerde Kerk Enter opent haar deuren door de week, tot 19 januari, voor jong en oud om even een moment voor zichzelf te hebben. Wil je in stilte bidden, je gedachten overdenken, een goed gesprek of even de drukte thuis ontvluchten? Dan kan je nu ook doordeweeks bij de kerk terecht. Aanmelden is hiervoor niet nodig. Uiteraard zullen we de richtlijnen volgen zoals die gelden wat betreft de corona regels.
De Gereformeerde Kerk Enter is geopend van maandag t/m zaterdag van 09:30 uur – 11:30 uur en van 14:00 uur – 16:00 uur. Je vind ons aan de Rijssenseweg 13 te Enter.

Natuurlijk ben je ook bij de reguliere diensten op zondag welkom. Je kunt de diensten online volgen via www.gereformeerdekerkenter.nl. Er komen mooie kerstdiensten aan dus schroom niet en surf naar de website. Of zoek op YouTube naar “gereformeerde kerk enter”.

Donderdag 24 december – Kerstnachtdienst (alleen online)
Deze dienst begint om 20:00 uur met de film “The nativity story”

Vrijdag 25 december – 1e Kerstdag
De dienst begint om 09:30 uur met dominee Floris den Oudsten. Aan deze dienst verlenen Daan ten Hove, Renske ten Hove en Annemieke ter Weele hun muzikale medewerking.

Zaterdag 26 december – 2e Kerstdag
Deze dienst begint om 10:00 uur en staat in het teken van het kinderkerstfeest. Heb je jonge kinderen? Dan is deze dienst zeker een aanrader! Graag zo spoedig mogelijk aanmelden als jouw kind er bij wil zijn! Dit kan via aanmelden@gereformeerdekerkenter.nl.

Zondag 27 december – reguliere dienst
Op deze dag zijn er twee diensten. Een in de ochtend om 09:30 uur waar dhr. Eertink uit Rijssen voor gaat en om 19:00 uur waar dominee Oldenhuis uit Coevorden de dienst begeleidt.

Donderdag 31 december – Oudejaarsdienst
Om 17:00 uur is er een Oudejaarsdienst onder leiding van dominee Floris den Oudsten. Dat belooft een mooi uiteinde te worden.

Vrijdag 1 januari – Nieuwjaarsmorgen bijeenkomst
Deze dienst begint om 10:30 uur onder leiding van dominee Floris den Oudsten. Wat later dan normaal maar het is dan ook nieuwjaarsdag.

Zondag 3 januari – Nieuwjaarsdienst
Op deze dag zijn er weer twee diensten. In de ochtend om 09:30 uur met als voorganger dominee Floris den Oudsten en in de avond om 19:00 uur onder leiding van ds Vedders-Dekker.

We hopen je in de kerk of online te verwelkomen.