Veel opvoeders geven veel vrijheid en ruimte aan hun kinderen om zich te ontwikkelen. Maar soms ben je heel duidelijk : ‘nu moet je gewoon even heel goed luisteren en niet zo eigenwijs doen!’

Om tot Gods bestemming met jouw leven te komen, om werkelijk die mens te worden zoals Hij het voor ogen heeft met een ieder van ons, is het noodzakelijk om Gods wijsheid boven je eigen wijsheid te stellen. Daar gaat het over in gedeelte dat we zondag met elkaar lezen uit Spreuken (Spreuken 1: 1-7 en 4: 1-27) wijsheidsliteratuur van ongekende klasse. We staan stil bij die prachtige raad : Van alles waarover je waakt, waak vooral over je hart, het is de bron van je leven.

Weet je van harte welkom om in de kerk of thuis via kerk-tv de dienst mee te maken. We zingen prachtige psalmen, gezangen en liederen die gaan over de bron van ons leven en over hoe wij een bron voor anderen kunnen zijn.

Meer informatie over de (afgelopen) diensten en kerk-tv op www.gereformeerdekerkenter.nl

contactgegevens:
Rijssenseweg 11 7468 AA Enter