Luisteren – praten – zingen – ontmoeten

Een avond vol inspiratie voor gemeenteleden en kerkenraadsleden.  Met medewerking van ds. Pieter Dekker, classispredikant Klaas van der Kamp, koordirigent/predikant Pieter Endedijk en dorpskerkenambassadeur ds. Betsy Nobel. Van harte welkom.

Toegang gratis. Graag van tevoren aanmelden via: www.gelovenintwente.nl

Donderdagavond 10 oktober in het Ontmoetingscentrum, Wierden

‘Geloven in Twente’ – Daar wilt u bij zijn!

Op donderdag 10 oktober organiseren de protestantse gemeenten in de regio Almelo een ontmoetings- en inspiratie-avond voor gemeenteleden en kerkenraadsleden uit Almelo, Denekamp, Enter, Oldenzaal, Ootmarsum, Rijssen, Tubbergen, Vriezenveen, Weerselo, Westerhaar-Vriezenveensewijk en Wierden. Er is een afwisselend programma samengesteld waar we u graag voor uitnodigen.

Classispredikant Klaas van der Kamp zal zijn visie geven op ‘Geloven in Twente’ en aansluitend gaat hij daarover graag met u in gesprek tijdens een workshop. Maar u kunt ook kiezen voor andere workshops: bijvoorbeeld ‘Samen zingen!’ met dirigent/pianist/predikant Pieter Endedijk. Wilt u wel eens praten over hoe het in de toekomst verder moet met uw kerk en kerkgebouw? Kies dan voor de workshop met dorpskerkenambassadeur ds. Betsy Nobel. Tussen en na het programma is er volop gelegenheid elkaar te ontmoeten met een hapje en drankje.

‘Geloven in Twente’ begint met een inloop met koffie/thee vanaf 19.15 uur. Het programma wordt om 19.45 geopend door ds. Pieter Dekker en is rond 21.30 uur afgelopen.

Deze bijzondere bijeenkomst vindt plaats in het Ontmoetingscentrum aan de Spoorstraat 7 in Wierden, schuin tegenover het NS-station. De toegang is vrij en tegenover het Ontmoetingscentrum kunt u gratis parkeren. Vanwege de beperkte zaalruimte graag van tevoren aanmelden via www.gelovenintwente.nl Na aanmelding ontvangt u meer informatie over deze avond.