Wij heten u van harte welkom als (vakantie)gast in onze gemeente. Ons verlangen is dat u zich thuis zult voelen in dit deel van Gods wereldwijde huisgezin. Elke zondag beginnen onze kerkdiensten om 9.30u en 19.00u in de Gereformeerde Kerk, Rijssenseweg 13. We zingen de liederen en lezen de Schriftlezing m.b.v. de beamer.
Tijdens de ochtenddiensten is er in de zomervakantie altijd kinderkerk voor de kinderen uit de groepen 1-8 en altijd crèche voor de allerkleinsten in de kelder van ons kerkelijk centrum “Ons Centrum” achter de kerk. Na het gebed en voor de Schriftlezing is er eerst het kindermoment waarvoor alle kinderen naar voren mogen komen. Na het zingen van het kinderlied gaan de kinderen naar de kinderkerk. Voordat er wordt gecollecteerd in de kerk, vooraf aan het laatste lied, komen de kinderen terug in de kerk. Ook de kinderen uit de crèche komen dan in de kerk om het slotlied mee te maken en de zegen mee te krijgen.

Zie voor meer informatie onder ‘preekrooster’ en voor contactpersonen onder ‘contact’.

We wensen u gezegende kerkdiensten toe in ons midden en een fijne vakantie in Twente.

contactgegevens:
Rijssenseweg 11 7468 AA Enter