Na bekendmaking van de trainingstijden van Enter Vooruit deze week bleek dat kinderen uit groep 3-6 op dinsdagavond moeten trainen met de voetbal. We zijn aan het kijken of er nog iets te schuiven valt met de clubavond. Het lastige is wel dat we voor de dinsdagavond 9 clubleiding hebben, voldoende om de twee groepen clubs te kunnen draaien. Op de andere avonden hebben we nu maar 2 of 3 leiding, te weinig om de club te gaan doen.
Als de club naar een andere avond gaat, bijvoorbeeld maandag of woensdag, dan heeft dat wel de consequentie dat we 3-4 extra leiding nodig hebben. Wie van de (groot)ouders en/of andere gemeenteleden melden zich daarvoor aan? Je kan je opgeven via dominee@gereformeerdekerkenter.nl

Los daarvan is bovenstaande ook sterk afhankelijk van de opkomst. Op dit moment hebben we geen idee welke kinderen er naar de club zouden willen komen.
Jullie kunnen ons helpen door z.s.m. door te geven wanneer jullie kinderen (naam, leeftijd, adres) naar de club zouden kunnen komen. De club wordt van 18.30u tot 19.30u gegeven.
Mail dit z.s.m. naar dominee@gereformeerdekerkenter.nl

Hartelijke groet,

De clubleiding en de WIJ