Ben jij tussen de 16 en 83 jaar? Heb jij graag de regie in eigen hand? Dan zijn wij opzoek naar jou!Wij zoeken vrijwilligers die tijdens de zondagmorgen of avond dienst de kerk TV en beamers in onze kerk willen bedienen.
Als gereformeerde kerk Enter willen wij op korte termijn gaan starten met het online uitzenden van onze kerkdiensten. Voor het maken van de registratie van deze dienst zijn wij opzoek naar gemeenteleden die het leuk vinden om bezig te zijn met de nieuwste technieken.
Wat moet jij doen?
– In beeld brengen van de gebeurtenissen op ons liturgisch centrum.
– Bedienen van de presentatie tijdens de dienst.
1x per maand heb je (op zondagmorgen of zondagavond) dienst.
Je hebt geen IT kennis nodig om deel uit te maken deze leuke groep vrijwilligers. Zolang jij techniek en nieuwe technieken leuk vindt ben je van harte welkom.
Wil jij je direct aanmelden of meer informatie? Dan kan door een mailtje te sturen naar arnescholman@gmail.com.