Zou ze jouw vriendin nog zijn? Zou je haar als buurvrouw uitnodigen voor een theetje? Zou jouw man haar als noaber mogen helpen bij een klusje in huis? Of ben je dan bang dat hij haar second, ehhh…seventh love wordt?

We ontmoeten zondagmorgen de Samaritaanse vrouw, die haar zesde man verslijt. Een echte zondares! Maar we ontmoeten ook een soort van echte SGP-er, een vooraanstaande man die zowel in de kerk als in de politiek leiding geeft. Maar volgens Jezus is hij ook een echte zondaar…

Hoe dat zit? Welkom zondagmorgen in de kerk.

Thema van de dienst is ‘Wat is er mis met de wereld zoals die nu is?’ in de prekenserie over bijzondere ontmoetingen van Jezus. Lees gerust alvast eens Johannes 3 en 4 door.
O
ver de eerste ontmoeting ging het afgelopen zondagmorgen. De uitgebreide samenvatting en de gehele dienst zijn via de website na te lezen/luisteren.

Vergeet je niet je schrijfblok en pen mee te nemen?!

De kinderen zijn natuurlijk ook van harte welkom zondagmorgen! Want bij het kindermoment blikken we met domi Stef terug op zijn mini-preek van vorige week.  En we ontdekken het verschil tussen God en een kraan waar het water uitkomt. Je wast voorlopig in elk geval je handen heel anders na het kindermoment van zondagmorgen.
Voor de allerkleinsten is er crèche in Ons Centrum.

Naast het schoollied (Psalm 42:1), zingen we ook ‘Een rivier vol van vrede’. Oefen je thuis met de anderen al even de tekst én de gebaren?!