Mannenkoor

Het Christelijk Mannenkoor Enter is begin 2011 ontstaan uit een groep mannen die bij gelegenheid graag samen met elkaar zongen. Na een paar keer dit ‘ad hoc’ te hebben gedaan, werd besloten om op regelmatige basis met elkaar te gaan oefenen. Het koor staat nu open voor iedere man die ervan houdt om gezamenlijk christelijke liederen te zingen en om af en toe op te treden. We hebben nu ruim 30 zangers en zingen in 3 a 4 partijen.

We repeteren wekelijks met orgelbegeleiding in de Gereformeerde Kerk te Enter op de donderdagavond van 18.45 tot 19.45.  Kom gerust een keer luisteren of meezingen.

Onze vaste dirigent is Jan Scholten en we worden op het kerkorgel begeleid door Daan ten Hove.

We treden ongeveer 10 keer per jaar op in diverse kerken en verzorgingshuizen in de regio. Mooi en dankbaar werk om voor en over de Heer te mogen zingen.

Voor vragen, boekingen of verdere informatie kunt u contact opnemen met onze PR man:

Frits Jansen Marcus Samuelstraat 14 768 BP Enter

Tel. 06-83446822 of mail: fritsjansennl@gmail.com of mannenkoorenter@gmail.com