Ons Centrum

‘Ons Centrum’ bevind zich achter de Gereformeerde kerk en heeft verschillende zalen voor diverse activiteiten beschikbaar. De zalen van het kerkgebouw worden regelmatig gebruikt voor kerkelijke activiteiten, zoals voor de kerkenraad, clubs en kindernevendienst.

De zalen zijn ook beschikbaar voor verhuur voor o.a. vergaderingen, recepties, workshops en verjaardagen. ‘Ons Centrum’ heeft verschillende zalen ter beschikking. Zo hebben we de grote zaal waarbij een open keuken aanwezig is. Deze zaal kan eventueel opgedeeld kan worden in twee kleinere zalen. De grote zaal biedt plaats aan 110 personen. Indien deze zaal opgedeeld wordt biedt de zaal met de keuken plaats aan 45 personen en het tweede gedeelte is beschikbaar voor 65 personen.

Tegenover de grote zaal bevinden zich ook twee kleinere zalen. Deze zijn uitermate geschikt voor vergaderingen. Zaal 3 biedt plaats aan 25 personen en zaal 4 aan 15 personen.

Onder deze twee kleine zalen heeft ‘Ons Centrum’ ook nog een ruime kelder. Deze ruimte leent zich uitstekend voor creatievelingen. Er is in de kelder een beamer en een mooie bar aanwezig. Deze ruimte is beschikbaar voor 30 personen.

Ook de consistorie van de kerk is beschikbaar voor verhuur. Deze ruimte is uitermate geschikt voor vergaderingen en is beschikbaar voor 15 personen.

Natuurlijk kunt u in alle zalen gebruikmaken van professionele touchscreen beeldschermen en geluidsapparatuur

Neemt u eens  contact op met onze beheerders om dit functionele centrum te bekijken of voor meer informatie. U kunt contact opnemen met onze beheerders via onderstaande gegevens:

H. ten Brinke-Hulsman
Erve Effinck 14

E. Beldman-Schuitemaker
Disselsweg 15

Adresgegevens ‘Ons Centrum’
Putman Cramerstraat 55
Tel.: 0547-381988

Klik hier voor alle foto’s.