« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Inspiratieavond kinderwerkers met Lucré

16 mei, 2018 om 19:30 - 21:30

Inspiratieavond kinderwerkers met Lucré

In de afgelopen maanden is er veel overleg geweest over de toekomst van het jeugdwerk in Gereformeerd Enter. De jeugdouderlingen, afgevaardigden van crèche, kindernevendienst, club en catechese en de kerkenraad hebben conceptplannen besproken. Deze voorlopige plannen zijn in de laatste Samenhang kort gepresenteerd. Zie ook hieronder.

Om met alle kinderwerkers in de toekomst dezelfde visie en missie te hebben bij het bezig zijn met kinderen willen we met zoveel mogelijk (toekomstige) kinderwerkers op woensdag 16 mei nadenken over wat we doen en waarom we het doen. Hoe goed nog beter kan… Dit doen we onder de bezielende leiding van Lucré, die onlangs ook al een heel inspirerende avond heeft verzorgd voor de leiding van de kindernevendienst.

Alle kinderwerkers (betrokkenen bij crèche, kindernevendienst, club en basiscatechese) worden 16 mei verwacht in Ons Centrum om samen na te denken over de visie en missie van het toekomstige kinderwerk in onze gemeente. Deel deze uitnodiging ook gerust met anderen van wie jij weet dat hij/zij ook enthousiast is om met kinderen bezig te zijn of van wie jij dat vindt dat hij/zij zeker mee moet gaan doen. Woensdagavond 16 mei inspiratieavond voor alle (toekomstige) kinderwerkers.

Inloop vanaf 19.15u, start om 19.30u en afronding om 21.30u.

Kan je 16 mei niet, maar ben je wel geïnteresseerd en/of wil je mee doen als leiding, neem dan contact op met dominee Floris den Oudsten.

Bijlage

Datum: