In de Samenhang heeft u bij de mededelingen vanuit de kerkenraad kunnen lezen over de verkennersgroep die is gevormd door de kerkenraad. Deze verkennersgroep is gevormd om het huidige beleidsplan te evalueren en toe te werken naar een nieuw beleidsplan. Hierbij zou de gemeente nadrukkelijk betrokken worden.

Op woensdagavond 27 februari a.s. wil de verkennersgroep iedereen van harte uitnodigen om samen na te denken over welk gezicht onze kerk heeft. Waar word je blij van, wat mis je en waar droom je van. Deze week ontvangt iedereen een persoonlijke uitnodiging thuis.

De avond begint om 20.00u in Ons Centrum, we sluiten af om 21.30u met een hapje en drankje.

Je bent meer dan welkom!

De Verkennersgroep

(John ten Brinke, Erik ter Denge, Gerrit ter Harmsel, Ruben ter Harmsel, Floris den Oudsten, Jille Pultrum, Ella Velten, Marjolijn Vugteveen, Judith ten Wolthuis)