TOV is een avond vol verschillende activiteiten; te gekke spellen, verrassingen, inhoudelijke overdenkingen, zingen en ontmoeten. De TOV-avond is bedoeld voor alles tieners van 12-16 jaar. Vriend(inn)en zijn ook van harte welkom!

Misschien denk je: maar ik slaap helemaal niet… Nou, volgens mij slapen we vaak wel, maar hebben we dat niet door. We gaan op in van alles, maar vergeten vaak waar het écht om gaat in het leven. Daarom: wakker worden! Samen denken we na over hoe het komt dat we slapen, hoe we wakker kunnen worden, maar ook hoe we wakker kunnen blijven.

Het globale programma is als volgt:

19.00u – Deuren open en voorprogramma

19.45u – Hoofdprogramma

21.30u – Naprogramma

22.00u – Deuren sluiten

We vertrekken vrijdagavond 1 maart om 18.30u vanaf Ons Centrum (achter de Gereformeerde Kerk).

Opgeven kan via de opgave knop hieronder.

I.v.m. het kopen van kaarten en regelen van voldoende vervoer z.s.m. opgeven! Uiterlijk maandag 25 februari.

Kosten voor de avond zijn 5 euro p.p. (inclusief vervoer en consumptie). De rest van de kosten is voor de kerken.