Ben jij een erfgenaam van God?

Is bij jou het deksel er al af?

Heb jij de Geest ontvangen?

Zondagmorgen denken we met elkaar na over erfgenaam van God zijn, over het deksel dat er af moet, over de Geest die je ontvangt. We lezen met elkaar Galaten 3 : 26 – 4 : 7. We zingen met elkaar prachtige psalmen, gezangen en opwekkingsliederen. Bas Scholten, Corien Baan en Sanne ter Harmsel begeleiden ons daarbij.

In deze dienst belijden 10 gemeenteleden in het openbaar van hun geloof in Jezus Christus. Petra en Laura zullen daar nog iets meer over vertellen. Van iedereen is in de Samenhang te lezen waarom hij of zij deze keuze maakt.

Voor de kinderen van de basisschool is er kinderkerk, voor de allerkleinsten is er crèche in de kelder van Ons Centrum.

Na de dienst is iedereen van harte welkom om in Ons Centrum de jonge lidmaten te feliciteren en elkaar te ontmoeten.

contactgegevens:
Rijssenseweg 11