Wat is het verschil tussen een vleermuis en een haan?

Zijn er dingen die je wel durft te doen als het donker is, maar niet als het licht is?

Hou je meer van het donker of van het licht?

En hoe zal het met Boer Marnix gaan?

Op Kerstmorgen vieren we samen het Kerstfeest. Sanne ter Harmsel en Renske ten Hove verlenen hun vocale medewerking aan de dienst door twee prachtige liederen te zingen.

In deze kerkdienst is er veel aandacht voor de (belevingswereld van) kinderen. Hoe kan het ook anders als deze dienst draait om een ander kind, het Kerstkind  Dus een extra reden om Kerstmorgen als gezin/familie er bij te zijn.

Vanwege de interactieve en korte preek gaan alleen de kinderen van groep 1-4 naar de kinderkerk en komen de kleinsten uit de crèche meezingen bij het laatste lied ‘Vrolijk Kerstfeest iedereen!’

Welkom in de Gereformeerde Kerk, Rijssenseweg 13, dinsdagmorgen 25 december om 9.30u om samen het Kerstfeest te vieren.

contactgegevens:
Rijssenseweg 11