Beste broeders en zusters,

Zoals afgelopen zondagmorgen nog eens werd onderstreept, is bij de opbouw van onze gemeente het volhardende gebed onmisbaar. Natuurlijk, we zijn heel blij met de prachtige methoden die we bij de crèche, peuterkerk, kinderkerk, club, On Track en Follow Me gebruiken. We weten ons gezegend met heel veel vrijwilligers die heel veel van God en van jongeren houden. We zijn dankbaar voor al die jongeren die positief en enthousiast deelnemen aan het jeugdwerk. Maar zonder het volhardende gebed komt alles op losse schroeven te staan. Daarom is het heel waardevol dat er een grote groep gemeenteleden is die heeft aangegeven te willen bidden voor ons jeugdwerk.
Hier willen we graag een focus in aanbrengen. Een paar mensen die voor de crèche en peuterkerk bidden, een paar voor de kinderkerk, de club, On Track en Follow Me. Misschien heeft u wel (klein)kinderen die naar één van deze onderdelen gaat waardoor u een voorkeur hebt.
We horen het graag van u. door het seizoen heen willen we u dan ook op de hoogte houden van hoe het gaat op de club of catechese of bij de crèche, peuter- of kinderkerk.
We hopen van u te horen welke focus u in het gebed voor ons jeugdwerk wilt aanhouden. Laat dit weten aan dominee Floris den Oudsten.

Hartelijke groet,

De WIJ