“Gelooft u, dat dit kind, hoewel zij van nature met ons deelt in zonde, schuld en oordeel, in Christus in genade aangenomen en zo geheiligd is, en dat zij daarom behoort gedoopt te zijn?” Zondag klinken deze woorden van de tweede doopvraag weer : geheiligd in Christus. Maar geloven we dat ook echt, bij zo’n klein babytje, bij de persoon die ons in de spiegel aankijkt? Geloven we dat wij allemaal heiligen zijn? En ben jij ook een dienstknecht?

Laatste vraag om alvast over na te denken : hoeveel is een biljet van € 50,- jou waard?
Zondagmorgen beginnen we te lezen in de brief van Paulus aan de Filippenzen.

We gaan de komende weken verder lezen in deze brief, dus zorgt dat je er bij bent! Een goed begin…

Verder vertelt ook Ellis Getkate over haar vertrek naar Ethiopië.

Welkom in kerk! Voor de kinderen is er kindernevendienst, voor de allerkleinsten crèche in de kelder van Ons Centrum.

contactgegevens:
Rijssenseweg 11