Namens de Gereformeerde kerk in Rijssen wordt een ieder uitgenodigd:

BBB is inmiddels een begrip voor de bezoekers en de organisatie. Bijbel, Bier en Bbq zijn onderwerpen die verbinden. De ene man vindt het ver van elkaar af staan, de ander ziet een gouden combi. Wars van de publieke opinie heeft het BBB-team weer een nieuw evenement op stapel staan: Bijbel Bier & Bbq 2018.

De 5 heren van het eerste uur, Arjan Assink, Chris Veurink, Erik ter Steege, Leon ter Harmsel en Wim van Wingerden bedachten het concept en voerden het samen uit. Onafhankelijk van derden is er een plek ontstaan waar mannen elkaar kunnen ontmoeten en gezellig bezig zijn met sport, geloof, speciaal bier en barbecue. Niets is verplicht maar er is ruimte voor allen! De organisatoren kennen elkaar via de Rijssense Ontmoetingskerk en juist dat ontmoeten is de rode draad geworden.

Op zaterdag 16 juni vindt BBB 2018 plaats aan de Scholendijk 17 in Elsen. We starten om 16:00 en ronden de dag af om 22:00. Onze toegangsprijs stijgt niet en blijft € 27,50 , met daarbij inbegrepen de koffie, een smakelijke barbecue, sportieve activiteiten, live muziek, uitdagende programma onderdelen op geloofsgebied en enkele consumptiemunten. Uiteraard kun je op de dag zelf munten bijkopen om meer bieren te proeven bij de lokale brouwer van Pochpoater (uit Elsen). Naar een tweede brouwer wordt nog gezocht. Hou je niet van bier dan is dat geen probleem, er is tevens voldoende fris, radler en wijn om de dorst te lessen.

BBB heeft een mooie stap gemaakt door de oprichting van Stichting BijbelBierBbq  hetgeen zaken als sponsoring alleen maar makkelijker maakt. De plannen voor het komende evenement krijgen langzaam vorm. Zo is de band U2 Faces geboekt om de avond af te sluiten met een optreden vol U2-covers. In navolging van zijn prikkelende hagepreek van vorig jaar is ds. Sander Ris bereid gevonden om ook komend jaar een korte Hagepreek te verzorgen. De sportieve activiteiten gaan een absoluut hoogtepunt beleven tijdens deze editie! De mooie mix van ‘mannendingen’ blijft 100% gewaarborgd. Het is goed om te weten dat het aantal kaarten beperkt is. Wie betaalt is binnen en op = op. Ben je 21 jaar of ouder en spreekt Bijbel Bier & Bbq je aan? Komt allen en we maken er zeker weer een topdag van! Wil je met je bedrijf sponsor van ons evenement worden, dan graag! Hoe meer sponsoren, hoe beter we het programma neer kunnen zetten. Opgave als deelnemer of sponsor kan via de vernieuwde site www.bijbelbierbbq.com en voor vragen mail je naar bijbelbierbbq@gmail.com. Wil je op de hoogte blijven, op onze Facebook pagina verschijnen met regelmaat updates.

Namens Stichting BijbelBierBbq: Wim van Wingerden (06 26301544)