In 2011 ontstond uit een groep mannen die bij gelegenheid graag (met elkaar) zongen, het Christelijk Mannenkoor Enter. Na een paar oefensessies werd besloten om regelmatig met elkaar te gaan zingen. Een keer of tien per jaar wordt er nu opgetreden in diverse kerken en verzorgingshuizen in de regio. Op zaterdag 17 maart aanstaande is het de beurt aan het eigen dorp Enter. Dan wordt een concert gegeven in de plaatselijk Hervormde Kerk, waaraan ook medewerking verleend zal worden door het Hervormd kerkkoor uit Rijssen. De Enterse en Rijssense mannen zingen afzonderlijk met hun koor, maar zullen ook samen, vocaal de Hervormde kerk in vuur en vlam zetten. De avond begint om half acht en rond de klok van negen uur is de afsluiting van dit concert.

De toegang is vrij en u bent van harte uitgenodigd.