Heb jij wel eens in de spotlights gestaan? Of een toneelstukje opgevoerd, meegedaan in een dramastuk of musical?

Op Kerstmorgen vieren we het feest van de geboorte van Christus. Maar ook het feest van de geboorte van de kinderen van God… We lezen over het Woord dat vlees/mens geworden is, en onder/bij ons heeft gewoond… We worden meegenomen naar een theater, waar woorden tot leven komen. Waar een licht zoekt in de duisternis en waar wij als toeschouwers door gegrepen, in het licht gezet worden. In de spotlights… Maar we zien ook dat het Woord/Licht niet welkom is. Waar de duisternis het Licht niet kon overwinnen, zijn er de mensen die het Licht niet (h)erkennen. Als ik God was zou ik er de stekker hebben uitgetrokken en alles in duisternis hebben achtergelaten… Benieuwd hoe dit drama afloopt en wat er voor jou op het spel staat?!

We starten met het lezen in het Evangelie van Johannes. Tot en met Pasen zullen we hierin met elkaar lezen.

Van harte welkom op maandagmorgen 25 december om 9.30u in de Gereformeerde Kerk.Om deze Kerstdienst nog feestelijker te maken zal Annemiek Imhof enkele liederen voor ons zingen.
Er is kindernevendienst en voor de allerkleinsten is er crèche in Ons Centrum.