Zou jij naar de HGJB – Kerstconferentie 2017 in Stadskanaal willen?

Zou je het ook durven?!

Wat de KC is? Op de HGJB-website staat:
Tussen kerst en oud en nieuw organiseren we in bungalowpark Pagedal de HGJB-Kerstconferentie. Samen met zo’n duizend jongvolwassenen uit allerlei kerken en gemeentes willen we ons vier dagen lang in beweging laten zetten door Gods Woord en Zijn Geest. Zo leren we niet alleen onszelf beter kennen, maar bovenal raken we door samenzang, bijbelstudies en onderlinge gesprekken opnieuw of voor het eerst onder de indruk van Gods goedheid. Wat ook zo mooi is: de hele conferentie lang worden nieuwe vriendschappen gesloten en bestaande verdiept. Je bent van harte welkom om het mee te beleven van 27 t/m 30 december 2017.

Gezelligheid en ontmoeting

Het programma van de kerstconferentie bestaat uit die speciale mix van gezelligheid en diepgang. De aanbidding en de bijbelstudies in de samenkomsten gaan diep. De workshops zetten je flink aan het denken. Tegelijkertijd zijn er ook concerten van goede bands, is er de lach tijdens het cabaret en natuurlijk het übergezellige midnightprogramma elke avond. Lasergamen, squashen, zwemmen en een sporttoernooi: het is er allemaal. Door de gespreksgroepjes en de huisgenoten in je bungalow leer je heel snel nieuwe mensen kennen. Je bent van harte welkom!”

Als Gereformeerde Kerk van Enter zouden we het super gaaf vinden als jij met anderen uit Enter naar de KerstConferentie zou gaan. Omdat we het zo waardevol zouden vinden, stelt de kerk € 750,- beschikbaar als stimulans om naar de KerstConferentie te gaan. Dit bedrag wordt verdeeld over de deelnemers vanuit onze gemeente, met een max van € 75,- per deelnemer.

We hopen dat het geld daarmee niet meer het probleem hoeft te zijn. Stel dat het geld nog steeds een drempel is, laat het weten aan dominee Floris Den Oudsten.

Meer info over de KC lees je op de HGJB website.

De ervaring is dat als je naar de KC gaat, je echt een boast in je geloofsgroei krijgt.
Want vier dagen bezig zijn met geloof, dan ga je God ervaren.
Durf jij het aan?! Vier dagen feest met God en andere jongeren?!

Hieronder de aftermovie van vorig jaar om er een beeld bij te krijgen.