Zondagmorgen kijken we terug op de afgelopen Vakantie Bijbel Week. We zien foto’s en een filmpje, de kinderen zingen het themalied en rappen de Bijbeltekst die ze hebben geleerd. Mooi om zo met jong en oud de zeer geslaagde VBW af te sluiten. Maar het is ook een welkomstdienst, om mensen uit te nodigen om mee te gaan op survival. Wie neem jij mee?!

We gaan het hebben over Gods mysterie dat Paulus mag onthullen. Het geheim dat ons helpt op onze survival, ons reis door het leven, achter Jezus aan. Wat dit te maken heeft met een erfenis, losse lichaamsdelen en een nieuwe fiets?!

Van harte welkom in de kerk. Zorg dat je er op tijd bent, want de band zingt ook voor de dienst al enkele liederen.

De dienst begint om 9.30u in de Gereformeerde Kerk aan de Rijssenseweg 13. Iedereen is van harte welkom en toegang is gratis. Voor de allerkleinsten is er crèche in de kelder van Ons Centrum, het gebouw naast de kerk. Maar misschien is het ook een mooie kans om de kleine eens mee te nemen naar de kerk. Halverwege naar de crèche brengen kan altijd nog. We zingen bijna allemaal bekende kinderliederen en de preek is kort en krachtig.

Na de kerkdienst is er nog alle tijd en ruimte voor ontmoeting in Ons Centrum.