Op zaterdagavond 26 maart is het Stille Zaterdag. In veel kerken is het traditie om op deze avond voor Pasen een Paaswake te houden. Een liturgische viering, waarin de Stille Week wordt afgesloten en de Paasnacht wordt ingeluid.

Met “De Passie” willen we op een heel bijzondere manier de Stille Week afsluiten. Op innemende en integere wijze worden we aan de hand van beeld, geluid en gesproken woord meegenomen door de lijdensgeschiedenis van onze Heer Jezus Christus tot aan Zijn opstanding op de Paasmorgen. Eigentijdse populaire liederen, waarvan de tekst soms enigszins is aangepast, maar ook bekende opwekkingsliederen worden door de “Wat-nu-band” ten gehore gebracht en soms kunnen we als gemeente meezingen. De beelden en de vertelling aan de hand van Bijbelteksten worden verzorgd door ds. Rob Kranen. Beiden, band en predikant komen uit de Hervormde Gemeente van Vriezenveen.

Het belooft echt iets heel moois te worden, waar we u van harte voor willen uitnodigen. Zaterdagavond 26 maart om 19.00 uur in de Gereformeerde Kerk te Enter!

U bent van harte uitgenodigd.